Jeg ble etter mye irritasjon og frustrasjon så irritert på blogger at jeg laga meg en ny blogg på en annen plattform,og det var etter det at jeg gikk tilbake hit til blogger og fant ut at det fantes en ny og bedre redigeringstype som man kunne oppdatere til...
Og nå ser alt så meget bedre ut,jeg får til å redigere og publisere nye og gamle innlegg,så nå er alt i orden!
Tudilu...*inn på blogg.no og slette den nye bloggen der*
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)