Rett etter jobb i går kjørte jeg til Tromsø på et blodsukkerforedrag som Unni Trøen
(bildet nedenfor)holdt i Tromsø.
Hun er kostholdsveileder og har jobbet for Herbalife i 12 år. I tillegg jobber hun for Livsstilsklubben i Trondheim hvor hun bor. De tilbyr kostholdsforedrag,råd og veiledning. Hun har også en blogg hvor hun skriver om hverdagen sin,kosthold og andre ting som opptar henne.
(bildet nedenfor)holdt i Tromsø.
Hun er kostholdsveileder og har jobbet for Herbalife i 12 år. I tillegg jobber hun for Livsstilsklubben i Trondheim hvor hun bor. De tilbyr kostholdsforedrag,råd og veiledning. Hun har også en blogg hvor hun skriver om hverdagen sin,kosthold og andre ting som opptar henne.
En utrolig inspirerende og oppegående dame som ga meg en skikkelig vitamininnsprøytning på et tidspunkt hvor jeg trengte det. Den siste uka har jeg vært litt "nede for telling" og har manglet det lille ekstra som gjorde at jeg kom meg helskinna gjennom dagene.Var veldig spent på hvordan jeg skulle klare å komme meg gjennom dagen i går uten å duppe av i bilen enten til Tromsø eller hjem igjen.
For å si det sånn,hadde det vært for 2 måneder siden og jeg skulle kjørt til Tromsø rett etter ei seinvakt på jobb...da hadde jeg garantert hatt store problemer med å holde meg våken...
Men i går merket jeg INGENTING verken på tur til Tromsø,under foredraget som varte 3,5 time eller på tur hjem fra Tromsø...var ikke trøtt et sekund! Joda,følte meg litt sliten i kroppen,som er normalt etter en lang dag på jobben,3,5 time på foredrag og gode 2 timer i bil...
Men det kan ikke sammenlignes med den formen jeg ville vært i for 2 måneder siden.
Men det kan ikke sammenlignes med den formen jeg ville vært i for 2 måneder siden.
Jeg gir kostholdsomlegginga og Herbalife`s produkter æren for denne "omveltninga". Jeg sitter stadig med den samme oppfatninga av dagen (de fleste dagene hvertfall) når jeg går å legger meg;
- Våkner opplagt på morran, trenger ikke mat med en gang jeg står opp,godt humør (stort sett), stabilt blodsukker,fraværende søtsug,mer overskudd.
Lista er lang den,og alt er positivt. Kjente for noen dager siden at jeg sleit litt med inspirasjon og "guts" til å fortsette den gode stimen jeg var i...men etter foredraget til Unni hvor Linda og Øystein også bidro med innlegg om fordelene med et sunt kosthold kombinert med Herbalife sine produkter,så kjente jeg at jeg var "back in buisness" igjen!
Jeg er bare helt i startgropa når det det gjelder utprøving av Herbalife sine produkter,men jeg kan allerede si med hånda på hjertet at dette har jeg trua på!
De produktene jeg har prøvd ut så langt er;
Formula 1 - Shake
Denne finnes i 6 forskjellige smaker og blandes ut i melk,juice eller vann. Du kan drikke den "plain" uten noen andre tilsetninger,eller du kan gjøre som jeg oftest gjør; hive oppi noen frosne bær og litt cottage cheese,da blir den en fantastisk smoothie som bare smaker mmmmmmm!
Denne finnes i 6 forskjellige smaker og blandes ut i melk,juice eller vann. Du kan drikke den "plain" uten noen andre tilsetninger,eller du kan gjøre som jeg oftest gjør; hive oppi noen frosne bær og litt cottage cheese,da blir den en fantastisk smoothie som bare smaker mmmmmmm!
Formula 1 - Expressbar (måltidsbar)
Denne finnes i 2 smaker; sjokolade og yoghurt/røde bær.
Denne finnes i 2 smaker; sjokolade og yoghurt/røde bær.
Begge smaker helt fantastisk og er et godt alternativ til vanlig mat (eller shake) dersom du er på farta og ikke har tid til å tilberede noe annet.
Som sagt smaker de godt,og jeg må formelig "liste opp" papiret eller spise dem i smug,minstemann i huset har en egen radar for lyden når jeg åpner en slik...da kommer han løpende og roper;"Mammaaaa! Æ vil og ha en sånn!"
Både shaken og expressbaren regnes som mat,og alle produktene til Herbalife har vært gjennom grundige tester for at de skal gi optimalt med næring og tilskudd til kroppen.
I tillegg har jeg prøvd proteinbarene.
De finnes i 3 forskjellige smaker; vanilje/mandel,sjokolade/peanøtt og sitron. Disse er ment som et mellommåltid og passer godt rett før eller etter trening. Disse får jeg heller ikke ha i fred for ungene mine. Jeg tar ofte med en neve sånne når vi skal på fjelltur og der hvor jeg før lokket med kvikklunsj eller annen usunn snacks,så kan jeg nå friste med at hvis de bare går litt lengre,så skal de få en proteinbar;)
Et annet produkt jeg bruker er multivitaminene,jeg har ALDRI vært flink til å ta vitamintilskudd...men nå er jeg i gang,og disse tablettene tar jeg hver morgen og kveld,med god samvittighet!
Så til slutt er det fiber- og urte tablettene,disse gjør godt for magen. De reduserer tiden maten er i kroppen og hjelper til med å støtte utskillelsen av gift- og avfallsstoffer. Så konklusjonen er;
Jeg har det bra med meg selv og føler meg som den beste utgaven av meg selv sånn som jeg har det nå!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)