søndag 28. august 2011

Opprydding i kleskapet...

Etter å ha gått ned ca 20 kilo,trengtes det en skikkelig opprydding i kleskapet.
Det resulterte i en skikkelig haug med klær som ikke passer lengre;)
Jeg sendte melding til et par av venninnene mine og ba dem komme og kikke,
så haugen er blitt mindre,men ikke helt borte.
Så nå setter jeg resten i gammelhuset,ikke for at jeg selv har tenkt å passe dem igjen,men i tilfelle noen som vil ha dem dukker opp;)
Er jo synd å kaste klær for mange hundre kroner,
men jeg er jo sjeleglad for at de er altfor store til meg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så fint at du vil legge igjen en kommentar, den vil bli videresendt til mailen min ;)